Neprofesionalno ponasanje argus tursa

Milan Maslić 's picture
Milan Maslić
1
Srednja ocena: 
1.00

Uplatio sam putovanje preko argusa i tom prilikom trazio savet koji hotel da izaberem agent mi predlaze grand plaza hotel pokazuje neke slike stare 20godina gde hotel izgleda super. Dolazimo u hotel sok, hotel u fazi renoviranja, okopan kao basta, skele namestene jer krece fasadu, sobe prljave... Presao bih preko svega ali kako smo dosli u hotel turisticki agent nam saopstava da zadnji dan izlazimo u 12h a da nam je let sutradan u 4h ujutru i da do tad nemamo ni sobu ni hranu pice iako smo uredno platili 1100e za all inclusive uslugu 10 dana da ako zelimo moramo da doplatimo 50e zadnji dan i da je to jedini nacin. To nam niko nije rekao prilikom placanja aranzmana jednostavno su precutali pa APP. Zadnji dan odlazim do recepcije da doplatim sobu jer sam bio sa suprugom i detetom(bebom) od 20meseci, gde mi saopstavaju da nema soba da dodjem ponovo oko 10h i proverim. Vracam se u 10h opet isto nema soba. Zovem agenta a on mi prica vec napamet naucenu pricu koju je pricao sigurno 10000x, i na moju konstataciju da cu sa bebom biti
na +40deg bez vode i hrane on pocinje da se smeje! Nista nije uradio da nam pomogne. Kad sam dosao u Srb isti dan sam pisao zalbu argusu na koju oni nikad nisu odgovorili. Svima preporucujem da beze sto dalje od tzv agencije argus koja je 2015.godine izgubila clanstvo u Yuta bas zbog svog neprofesionalnog ponasanja prema putnicima (sto sam ja kasno saznao).

Smeštaj: 
1
Your rating: 1
Odnos cena/kvalitet: 
1
Your rating: 1
Sadržaj programa putovanja: 
1
Your rating: 1
Prevoz: 
1
Your rating: 1
Odnos prema putniku: 
1
Your rating: 1
Realizacija programa putovanja: 
1
Your rating: 1
Leto - avionom
Egipat - Hurgada
Septembar 2017
Smeštaj: 
Grand plaza hotel
Naziv prevoznika: 
air cairo
Ova recenzija je subjektivno mišljenje putnika, a ne mišljenje kompanije putuj sigurno.