Vodič za turističke agencije

Šta su recenzije, komentari i ocene? Saznajte detaljnije.

Zašto odgovarati na recenzije putnika?

Mi znamo koliko su mišljenja putnika bitna za vašu turističku agenciju, a bolje ocene pomažu u prodaji turističkih aranžmana. Pored toga, putnici obožavaju da čitaju iskustva koja su drugi imali kada biraju svoja putovanja.

Mi znamo i da turističke agencije žele da podele svoju stranu priče. Odgovaranjem na recenzije u poslovnom i kulturnom tonu može umanjiti posledice negativnih recenzija, a istovremeno pokazati potencijalnim putnicima da vodite računa o svojoj reputaciji, čime ih ohrabrujete da izaberu vaša turistička putovanja. Kada iskoristite priliku da odgovorite na recenziju, time pokazujete potencijalnim putnicima da ste usmereni na kvalitet i stalno unapređenje usluga.

Kako da odgovorite na recenziju putnika?

Prijavite se na korisnički nalog kojim upravljate profilom vaše turističke agencije. Na profilu turističke agencije gde su prikazane sve recenzije pronađite recenziju na koju želite da odgovorite. U levom donjem uglu te recenzije pronađite opciju Odgovorite. Unesite svoj odgovor i prosledite ga. Naš tim će proveriti da li odgovor ispunjava Uslove korišćenja portala PutujSigurno i poslati obaveštenje na vašu e-mail adresu. Ako je odgovor ispravan, biće prikazan ispod odgovarajuće recenzije, obaveštenje će dobiti i putnik koji je ostavio recenziju. Odgovori na recenzije ne utiču na rangiranje turističkih agencija, ali utiču na opšti utisak i reputaciju kod putnika.

Odgovori na pozitivne recenzije

Preporučujemo da vaši odgovori budu originalni ukoliko želite da postignu najbolje rezultate. Ličnim pristupom pokazujete svojim putnicima da vam je stalo do njihovog mišljenja.

Kada putnik u svojoj recenziji napiše nešto pozitivno što ističete u svom poslovanju, posebno se osvrnite na taj komentar u svom odgovoru, kako bi dodatno naglasili tu pozitivnu činjenicu za buduće putnike.

Odgovori na negativne recenzije

Ne shvatajte lično recenzije putnika. Čak i najboljim turističkim agencijama se dešavaju propusti. Putovanja, a posebno ona za praznike i odmore mogu biti stresna, jer su ograničena, pa zato putnici žele da sve bude savršeno.

Uvek budite pristojni i ljubazni. Na taj način pokazujete da ste profesionalni i posvećeni, čime negativna recenzija može postati pozitivna praksa iz perspektive budućih putnika.

Objektivnost pre emocija. Ako je putnik pogrešno protumačio dobijene informacije ili ih u potpunosti ignorisao, a naveo kao negativne u svojoj recenziji, naglasite da je bio blagovremeno informisan. Tako ćete biti objektivni i konstatovati da je postojao problem bez preuzimanja odgovornosti.

Potrudite se da za sve negativne recenzije u svom odgovoru naglasite kako ste rešili nesporazume i probleme navedene vrste za sve buduće putnike. Zahvalite se putnicima koji vam ukažu na prilike za unapređenje vaše turističke agencije i poslovanja.