Block&Roll, prava agencija za započinjanje karijere
Zamisli scenu: sediš u marketinškoj agenciji, okružen iskusnim profesionalcima, razmenjujete ideje i – tvoja biva prihvaćena. To nije praksa iz mašte. To je praksa u Block&Roll agenciji.
Ako si student završne godine Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, smer marketing, i ostalo ti je najviše pet ispita do kraja – ili ako si na master studijama istog smera – čeka te prava prilika! Block&Roll otvara vrata novoj generaciji budućih marketing profesionalaca kroz tromesečnu praksu. Najuspešniji i najmotivisaniji među praktikantima dobiće priliku da se pridruže stalnom timu i nastave da rastu zajedno sa sjajnom ekipom koja neguje dobre ideje i prijatno okruženje.
U Block&Rollu se uči od pravih majstora zanata – od akaunt, kreativnih i art direktora koji su osvajali brojne nagrade dobijaćeš mentorsku podršku i jasan fidbek. Block&Roll je mesto gde se ne zaboravljaju osnove marketinga, ali se uvek gleda u pravcu novih trendova i društvene odgovornosti. U proteklih 15 godina, ovde su nastajale kampanje koje su menjale zajednicu, podsticale solidarnost i pokretale razgovor o važnim temama.
Ako ste pre šest godine prolazili Platoom ispred Filozofskog fakulteta ili Tašmajdanskim parkom, možda ste videli „Dobre čiviluke“. Upravo je Block&Roll, slaveći jubilej od deset godina rada, pokrenuo ovu inicijativu u okviru projekta „10 dobrih ideja“. U saradnji sa kompanijom Jysk, omogućili su Beograđanima da donesu odeću koju više ne nose i okače je na čiviluke. Odeća je bila dostupna svima – da uzmu ono što im je potrebno ili da ostave ono što više ne koriste. Tako su džemperi od bivših momaka, košulje pogrešnog dezena i suknje koje se više nisu mogle zakopčati na jednoj osobi, obradovale neke druge građane.
Tu je i kampanja „Mastilo koje nestaje“, koju je agencija „Block&Roll“ radila sa Institutom za transfuziju krvi Srbije. Poruka je bila provokativna ali jasna: „Nestalo nam je mastila. Šta je najstrašnije što može da se desi? Da padneš ispit? Preživećeš. Neko neće.“ Ova poruka je stizala do studenata upravo tamo gde su je najmanje očekivali, ali gde najčešće borave tokom ispitnih rokova – u fotokopirnicama, između stranica skripti. Kampanja je motivisala stotine mladih da postanu dobrovoljni davaoci krvi.
Još jedna ponosna inicijativa nastala u prostorijama i glavama Block&Roll tima je kampanja „Knjige drugačije od drugih“. U saradnji sa izdavačkom kućom BOOKA i organizacijom „Dečje srce“, kreirali su posebnu ediciju najčitanijih BOOKA naslova, čije su korice ilustrovale osobe sa smetnjama u razvoju. Na taj način, preneli su značajnu poruku – kao kod knjiga, i kod ljudi je najvažnije ono što nose u sebi. Sav prihod od prodaje bio je doniran udruženju „Dečje srce“.
A kada je izbeglička kriza pogodila Evropu, a hiljade izbeglica se našlo u kampovima Srbije, Block&Roll nije ostao nem. U saradnji sa Fondacijom „Divac“ i organizacijom USAID, pokrenuli su kreativni projekat u jednom od beogradskih izbegličkih centara. Organizovali su radionicu za digitalnu fotografiju i učesnicima poklonili foto-aparate. Rezultat? Izložba autentičnih fotografija koje su prikazale Beograd kroz oči ljudi u tranzitu – iskreno, direktno i za pamćenje.
E sad kada si zavirio/la u ideje agencije Block&Roll, ostaje samo jedno pitanje – jesi li spreman/na da im se pridružiš? Praksa
Prijave i dodatna pitanja na office@block.rs.