Hilton predstavlja lanac hotela u srednjoj klasi – Tru

Lanac hotela Hilton Wordlwide predstavio je novi brend svojih hotela, namenjen mlađoj populaciji – Tru. Sa preko 4.500 hotela širom sveta, Hilton se odlučuje da istraži i neka nova tržišta.

Tru je jedan od 13 brendova koje Hilton zastupa, i predstavlja pokušaj da se ponovo uđe na tržište hotela srednje klase. Nakon nekoliko velikih akvizicija u industriji hotela, ovo deluje kao logičan potez, a izvršni direktor Hiltona, Kristofer Naseta, smatra da će tokom vremena Tru postati najveći Hiltonov brend. Ove tvrdnje su potkovane činjenicom da je oko 40% tražnje za hotelima upravo u “srednjoj” klasi. Cene u Tru hotelima će biti između 75 i 100 dolara za noćenje, a sam hotel će biti namenjen svima, sa blagim favorizovanjem mlađe populacije – takozvanim “milenijalsima”.

Važno je istaći da će svi Tru hoteli biti ili izgrađeni od nule, ili će se postojeći Hilton hotel prilagoditi ovoj franšizi. U obzir ne dolaze objekti drugih hotela. Pored toga, besplatan wi-fi u okviru čitavog hotela, besplatan čaj i kafa tokom dana su neke od usluga koje imaju za cilj da privuku mlađu populaciju. Još jedna interesantna stvar koju napominju iz Hiltona – ne očekujte klasične ormare, već dosta vešalica; ne očekujte radne stolove, već multifunkcionalne stolice.

Autor: Krsto Arsenijević | Objavljeno: 26.01.2016. | Modifikovano: 26.11.2018.