Izgubite se na odmoru, ali namerno – „Put u nepoznato“ za 28.000 evra
Turistička agencija iz Londona organizuje luksuzna, misteriozna putovanja čiji se detalji ne znaju do dolaska na samu destinaciju. Saznajte koja se filozofija krije iza ove neobične, iznenađujuće promišljene ponude pod imenom „Izgubi se!“.
Engleska turistička organizacija ,,Black Tomato” svojim korisnicima nudi nešto sasvim drugačije: skupoceni ,,Get Lost” (Izgubi se) aranžmani za svoje korisnike kreiraju putovanja bazirana na tome kako želite da se osećate, a ne na osnovu toga gde biste konkretno želeli da budete.
Misteriozno putovanje vredno 28.000€
Oni koji odluče da za ovo iskustvo izdvoje 28.000 evra, koliko cela usluga i putovanje koštaju, prvo će se konsultovati sa stručnjakom za putovanja; na tim konsultacijama, otkriće zbog čega putuju i kako žele da se osećaju na putu, kao i zašto uopšte žele da se na neko vreme isključe iz svakodnevice.
Putnici imaju mogućnost da kažu šta bi voleli da istraže (hladne predele, planine, zabačene plaže, džungle), a ukoliko žele potpuno iznenađenje, mogu da prepuste stručnjaku odluku o tome gde će otići.
Putnici tek po dolasku na početnu destinaciju saznaju gde se zapravo nalaze i koje su im aktivnosti na raspolaganju. Od agencije dobijaju satelitski telefon i karticu koja radi i kada ste van mreže, kao i savremenu opremu za praćenje kako bi tim ove turističke organizacije bio siguran da je sa putnicima sve u redu i kako bi u svakom trenutku mogli da vode računa o njihovoj bezbednosti. Ukoliko nije neophodno, niko se iz organizacije ne meša u putovanje.
Suosnivač agencije ,,Black Tomato” Tom Maršant kaže da je ovaj progrem nastao kao odgovor na snažnu potrebu ljudi da se ,,otkače” od svakodnevice i dožive nešto potpuno autentično, i sa tog putovanja se vrate promenjeni.
Do sada su organizovana probna putovanja u Gvajanu, Svalbard i Mongoliju.
Da li biste vi izdvojili ovoliku sumu za nepoznate, egzotične destinacije? Gde biste voleli da završite?