Kako je Instagram podigao broj noćenja na Novom Zelandu

Turističke organizacije Novog Zelanda mogu da se zahvale Instagram-u na svom postojanju, pošto je upravo Instagram pomogao da turizam procveta na Južnom ostrvu Novog Zelanda. Naravno, nije reč o zahvalnosti samoj kompaniji, već korisnicima ove društvene mreže koji su svojim učestalim fotografisanjem i kačenjem slika ove destinacije, učinili da turisti počnu znatno češće da dolaze na turističke destinacije Južnog ostrva. Veliku ulogu su odigrali uticajni instagrameri, profesionalni fotografi i posvećenost Instagram kampanji.

Da ne bi ispalo kako je Instagram ni iz čega napravio nešto, važno je reći da Južno ostrvo Novog Zelanda, koje se nalazi jugoistočno od Australije, zaista poseduje neverovatne krajolike, luksuzne prirodne rezorte i utočišta, a i onu hedonističku notu zahvaljujući veoma kvalitetnom vinu koje se ovde proizvodi. Nemojte misliti da se ovo desilo spontano. Turističke agencije su kontaktirale uticajne korisnike Instagram-a tokom 2015. godine, testirajući novi marketinški poduhvat, koji je očigledno urodio plodom. Organizovani su brojni Insta-mitinzi, na koje bi dolazili lokalni korisnici ove društvene mreže, pa sve do ugošćavanja svetski poznatih instagramera sa svih krajeva Zemlje.

Koliko je dobro prošao ovaj strateški potez, govori i činjenica da se broj noćenja udvostručio do aprila 2016. godine, i trenutno dominira naspram Severnog ostrva, odnosom 2 prema 1. Ovakav pristup je bio vrlo koristan jer turisti vole dobru preporuku i prijateljski savet, upravo ono što želimo da postignemo na sajtu PutujSigurno, te ovo može biti i dobra pouka za domaće turističke agencije. Možda je i kod nas stiglo vreme da se agencije osvrnu i na alternativnije načine reklamiranja „iz prve ruke“ i od čoveka do čoveka.

Autor:

Mateja Panović