Panel na EKOF-u: Značaj međunarodnih brendova za destinaciju

PutujSigurno rado podržava konstruktivne diskusije iz oblasti turizma i marketinga. Upravo zato Vas pozivamo da posetite panel diskusiju pod imenom Značaj međunarodnih brendova za destinaciju, koja će se održati na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 28. marta. U diskusiji će učestvovati generalni direktori luksuznih hotela u Beogradu, koji su deo svetski poznatih hotelskih lanaca.

Panel diskusija Značaj međunarodnih brendova za turističke destinacije EKOF 2017

Tema diskusije

Poznati brendovi obično imaju veliki uticaj na razvoj turizma određene zemlje i turističkih destinacija. Panel diskusija o značaju međunarodnih brendova u okviru neke turističke destinacije može biti veoma zanimljiva, a upravo će o tome više reći zanimljivi učesnici:

  • Gabriela Ditetova (generalni direktor – Radisson Blu Old Mill Hotel, Beograd)
  • Hom Parviz (generalni direktor – Hyatt Regency, Beograd)
  • Robert Gasser (generalni direktor, Courtyard by Marriott, Beograd)

Pored generalnih direktora u diskusiji će učestvovati i menadžeri i direktori ljudskih resursa sva tri pomenuta hotela, Milka Ristović ispred Radisson-a, Zoran Milošević ispred Hyatt-a i Maja Gudželić ispred Marriott-a.

Da li poslovanje proverenog i svetski poznatog lanca hotela garantuje određenu sigurnost posetiocima? Da li je usluga takvih hotela garant bezbednosti i atraktivnosti određene destinacije? O tome i mnogo više od toga možete čuti od profesionalaca iz oblasti međunarodnog ugostiteljstva.

Kada se panel diskusija održava

Panel diskusija se održava u Profesorskoj sali Ekonomskog fakulteta u Beogradu, u utorak 28. marta od 17:30 do 19 časova. Za više informacija ili prijavu, možete posetiti i zvaničnu Facebook stranicu događaja.

Autor:

Mateja Panović