Porodična obaveštavanja – nova usluga KLM-a
Holandska avio-kompanija KLM nastavlja sa inovacijama! Od sada je putnicima ove kompanije dostupna i usluga porodičnog obaveštavanja putem WhatsApp-a. Ovo je i više nego dobra vest za zabrinute roditelje, bake, deke i ostale članove porodice, koji će uz pomoć ove usluge moći da saznaju informacije o letu u realnom vremenu.
Šta podrazumeva porodično obaveštavanje?
Svim putnicima KML-a koji prime svoj boarding pass putem WhatsApp-a biće ponuđeno da potpuno besplatno koriste najnoviju KLM-ovu uslugu. Naime, avio-kompanija će vašoj porodici i prijateljima slati obaveštenja uz koja će oni znati kada je let počeo, kad je putnik sleteo, da li je došlo do odlaganja ili otkazivanja leta, kao i druge bitne informacije.
Automatske poruke nisu jedino što ova usluga nudi. Porodica i prijateli će moći i sami da se raspituju o statusu leta. Ova usluga je za sada dostupna samo na engleskom jeziku, a ukoliko naiđe na dobar odziv putnika verovatno će biti uvedena i na više jezika, ali i putem drugih socijalnih mreža.
Garantovana privatnost korisnika
KLM komunicira putem WhatsApp-a od septembra 2017. tako što putnici postavljaju pitanja kompaniji putem verifikovanih WhatsApp biznis profila. Za starije, kao i ovu, potpuno novu uslugu, privatnost putnika je apsolutno zagarantovana.
U ime kompanije odgovaraće veštačka inteligencija, tako da nijedan službenik KML-a neće lično čitati poruke vaših bližnjih. Veštačka inteligencija može da razume isključivo pitanja koja su joj poslata tako što se koristi @KLM. Čim pošalje poruku da je putnik stigao na destinaciju, KLM će da napusti WhatsApp grupu. Sve informacije su vam dostupne na sledećem linku https://social.klm.com/flightinfo/whatsapp/familyupdates/ .
KLM koristi društvene mreže u različite svrhe. Putem WhatsAppa možete potvrditi rezervaciju, dobiti obaveštenje o check in-u, boarding pass, kao i druge informacije o letu. Ova avio-kompanija, takođe, uspešno koristi i društvene mreže kao što su Facebook Messenger, Twitter, WeChat i KakaoTalk.