Uber proširuje poslovanje u industriji turizma

Doba taksija je iza nas, a doba Ubera i sličnih servisa verovatno pred nama. Uber, Lyft i razne varijacije na temu, predstavljaju veoma popularan način kretanja od tačke A do tačke B. Troškovi koje putnici plaćaju uglavnom su značajno niži nego kod standardnih taxi vozila, a broj gradova u Uberovoj mreži je sve veći.

Logičan nastavak priče za servis Uber je usledio nedavno. U pitanju je nova vrsta aplikacije za putovanja koja za cilj ima da u realnom vremenu usaglasi sletanje aviona sa Uber vozilima dostupnim na destinaciji. Sve potrebe jednog putnika biće zadovoljene u samo nekoliko klikova. Od smeštaja preko skladištenja prtljaga pa sve do obilaska lokalnih znamenitosti, sve možete rezervisati putem aplikacije. Jedna od predloženih opcija biće poređenje deljenih i hotelskih smeštaja, pa se može očekivati i partnerstvo sa servisima poput Airbnb ili Booking. Patent aplikacije takođe opisuje i korake koje korisnik mora preduzeti ukoliko nema pristup Internetu na destinaciji.

Multimilijarderska firma za prevoz je već odavno krenula da priprema teren za svoju novu aplikaciju. U septembru je objavljeno partnerstvo sa Hilton hotelima, a u oktobru je sprovedeno istraživanje koje je pokazalo da je Uber popularniji od taksi prevoza, a naročito za poslovne korisnike.

U slučaju da želite da isplanirate svaki deo putovanja unapred, za sada su opcije internet servisi poput Expedia, Priceline, Orbitz ili Kayak, a od Ubera se očekuje da bude ozbiljan konkurent svima.

Autor:

Uros Milovanovic