Saveti za uspešnu internet prodaju | 1. nedeljnik

Ovaj tekst je specijalno pripremljen za predstavnike turističkih agencija koji se bave internet prodajom, nastupom na društvenim mrežama i marketingom.

Unapredite Internet prodaju

Instagram oglašavanje konačno stiglo u Srbiju. Kako do uspešne kampanje?

Prema podacima koje je Instagram objavio, na području Srbije postoji preko 300.000 aktivnih korisnika ove društvene mreže, što je najveći broj među državama u regionu. Nedavno je omogućena i opcija oglašavanja putem Instagrama. Ovakvi oglasi su jasno istaknuti, i pored fotografije možete dodati link u opisu. Sistem podešavanja oglasa i odabira ciljne grupe sličan je onom koji koristi Facebook. Ukoliko želite da se oglašavate ovim putem, vodite računa o reakcijama korisnika, obzirom da se još uvek nisu u potpunosti navikli da viđaju reklame na Instagramu.

Kako da kreirate svoj Instagram oglas →

Kako twitter može da pomogne u anketiranju putnika?

Twitter je nedavno dodao mogućnost objavljivanja anketa umesto standardnih tekstualnih poruka od 140 karaktera. Najbolji način da iskoristite Twitter ankete je da saznate nešto novo o zajedinici ljudi koja vas prati. Smislite barem 5 interesantnih pitanja, ponudite zanimljive odgovore na njih  i pratite reakcije vaše zajednice. Objavite 1-2 pitanja dnevno u različitim delovima dana, obzirom da je „rok trajanja“ ankete 24h. Ako saznate nešto interesantno, uvek to možete iskoristiti da promenite i prilagodite bilo svoju ponudu, bilo način na koji komunicirate sa kupcima. Primera radi, mi smo saznali da bi 93% naših čitalaca radije potrošilo novac na putovanje nego na nov mobilni telefon.

Kako se kreira Twitter anketa →

Internet marketing trendovi

Postoji nekoliko činjenica vezanih za društvene mreže kojih moramo biti svesni prilikom kreiranja strategije za naredni period. Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža, i ta situacija se verovatno neće promeniti uskoro. Gotovo 1,5 milijardi ljudi koristi Facebook makar jednom mesečno, i to ne samo za komunikaciju sa prijateljima – spisak stvari koje možete uraditi na Facebook-u je sve veći.

Video postaje sve popularniji tip sadržaja, i trenutno se video sadržaji najčešće i najviše dele putem društvenih mreža. 85% korisnika Interneta dnevno pogleda neki video snimak.

Društvene mreže postaju alternativa Google-u što se tiče pretrage sadržaja. Primera radi, ukoliko korisnik želi nešto da sazna o filmu koji se prikazuje u bioskopu, potražiće tu informaciju na Facebook-u, ukoliko je već ulogovan.

Još korisnih informacija →

Autor: Milovanovic Milos | Objavljeno: 07.04.2018. | Modifikovano: 26.11.2018.