Saveti za uspešnu internet prodaju | 2. nedeljnik
Ovaj tekst je specijalno pripremljen za predstavnike turističkih agencija koji se bave internet prodajom, nastupom na društvenim mrežama i marketingom.
Koliko često objavljujete sadržaj na društvenim mrežama?
Da li unapred zakazujete objave na društvenim mrežama? Istraživanja govore da se najbolji rezultati postižu ukoliko imate jednu objavu dnevno na Facebook-u, 3-4 objave dnevno na Twitter-u, 20 objava mesečno na LinkedIn-u, dok određeni brendovi na Instagramu mogu objavljivati čak i do 15 fotografija dnevno. Savetujemo da napravite kalendar (koristeći Excel tabelu ili neki od alata poput Hootsuite/Buffer) i proverite u kojim terminima postoje „rupe“ odnosno da li su objave ravnomerno raspoređene.
Neophodno je odabrati i odgovarajući deo dana za objave. Facebook – sreda u 15h, četvrtak i petak između 13h i 16h, subota i nedelja između 12h i 13h. Twitter – između 12h i 15h ili oko 17h tokom radnih dana. LinkedIn objave je najbolje raditi van radnog vremena. Ovo su samo neki od rezultata studije sprovedene u SAD.
Novi Google Plus
Ako ste u prethodnih nekoliko dana posetili novi sajt Google Plus društvene mreže, primetili ste promene u dizajnu. Nadležni u Google kažu da su pažljivo slušali preporuke svojih korisnika i promenili određen funkcije. Dve najveće izmene tiču se zajednica korisnika (Communities) i kolekcija postova (Collections) obzirom da se one najviše koriste.
Zvanično saopštenje kompanije | Novi Google Plus
Da li je vaš sajt optimizovan za društvene mreže?
Meta data vrlo često može biti zanemaren od strane web developera ili SEO konsultanata koje ste angažovali prilikom izrade sajta. Upravo meta data čine razliku između toga da li će neko uopšte deliti vaš sadržaj, da li će ga primetiti i da li će kliknuti. Kada kažemo meta data, mislimo pre svega na podatke kao što su: naslov stranice, njen opis i propratna fotografija koji treba da budu prikazani ukoliko neko podeli link ka vašem sajtu. Facebook, Twitter, Pinterest i mnoge druge društvene mreže poklanjaju pažnju ovim informacijama, pa bi trebalo da proverite da li vaš sajt poštuje određene zahteve i trendove. Obzirom da WordPress postaje najpopularniji alat za izradu sajtova, postoje mnoga rešenja koja pomažu u maksimalnom iskorišćenju meta data.