Saveti za uspešnu internet prodaju | 4. nedeljnik

Ovaj tekst je specijalno pripremljen za predstavnike turističkih agencija koji se bave internet prodajom, nastupom na društvenim mrežama i marketingom.

Unapredite Internet prodaju

Kako se izboriti sa trolovima na Internetu?

Sastavni deo svakodnevnice na društvenim mrežama su i korisnici koji nemaju najbolje namere prilikom interakcije sa vašim brendom. Sigurno ste u radu nailazili na njih. U mitologiji skandinavskih naroda, trolovi su bića koja žive u pećinama, a na Interetu se trolovima smatraju osobe koje ne doprinose diskusiji, već komentarišu komentarisanja radi. Oni obično koriste provokacije, retko se drže teme i konteksta. Evo kako se izboriti sa njima

Nagrade za verne pratioce na društvenim mrežama 

Da li vam se čini da putem svojih društvenih mreža delite mnoštvo korisnih sadržaja i vaše ponude su veoma povoljne, a zauzvrat ne dobijate ništa? Ukoliko vodite računa o svojoj društvenoj zajednici, odnosno ljudima na koje se vaše poslovanje oslanja, potrebno je da identifikujete ko su vaši verni pratioci, i da definišete neku vrstu nagrada za njih. Na koji način možete nagraditi svoje fanove?

Novi Facebook algoritam za News Feed

U doba sve manjeg organic reach-a na Facebook-u, gotovo da smo navikli na povremene promene koji taj broj dodatno smanjuju. U svom najnovijem saopštenju, Facebook je objasnio svoje ciljeve – ideja je da se korisnicima prikažu samo priče do kojih im je zaista stalo. Ukoliko korisnik lajkuje, komentariše ili podeli neku objavu, ne mora da znači da je ta objava za njega bitna. Facebook je pronašao napredniji način da to razgraniči. Da li će ovo dodatno uticati na organic reach, ostaje da vidimo. U međuvremenu, možete pročitati o novim promenama News Feed algoritma i spremiti se za ono što nam dolazi.

Autor:

Krsto Arsenijević