Dodeljenja priznanja “Najbolje iz Srbije 2019” – Slatkoteka najuspešniji startap

Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija dodelili su priznanja najuspešnijim domaćim robnim i korporativnim brendovima, među kojima se našla i Slatkoteka, kao jedan od najprepoznatljivijih novih brendova na tržištu. 

Priznanja su dodeljenja u okviru akcije “Najbolje iz Srbije 2019”, koja je po 14. put realizovana sa ciljem prepoznavanja i doprinosa afiraciji novih biznisa, kao i već ostvarenih brendova koji našu zemlju predstavljaju kako na domaćem i regionalnom, tako i na svetskom tržištu. 

Ovogodišnja akcija je nosila slogan “Ideja nas vodi”, pod kojim je nagrađeno čak 30 brendova u 21 kategoriji. 

Slatkoteka – priznanje za najuspešniji startap 

Slatkoteka je u okviru ovogodišnje akcije “Najbolje iz Srbije 2019” dobila priznanje za najuspešnije uvođenje startap preduzeća, u kategoriji korporativni brend. Reč je o brendu kvalitetnih i autentičnih poslastica koje su na naše tržište stigle pre dve i po godine, a za ovo kratko vreme su osvojile simpatije svih generacija Beograđana. 

Osim što se Slatkoteka poslastice kupuju za sebe lično, slatkoljupci su ih prepoznali i kao idealan poklon za rođendane, godišnjice i slične prilike, a na tome treba zahvaliti originalnoj recepturi, kvalitetnim sastojcima i fenomenalnom izgledu ovih slatkiša koji ih izdvaja iz svega dosad viđenog na našem tržištu. 

Slatkoteka je počela da se razvija kao Mesto gde žive krofne, a danas se u njenoj ponudi pored više od 50 ukusa krofni, mogu pronaći i kapkejkovi, kronati, kremovi i specijalni slatki aranžmani za posebne prilike, koji se mogu i personalizovati po želji. O uspehu njenog poslovanja svedoči više lokala na teritoriji Beograda, koji su za ljubitelje slatkiša otvoreni svakog dana. 

Osim Slatkoteke, među nagrađenim ugostiteljsko-turističkim brendovima nalaze se i Ferdinand knedle, hotel Kraljevi čardaci SPA, Međunarodni viteški festival “Just out” i turistički smeštaj Zornića kuća.

Ferdinand knedle – najbolji lokalni brend

Ferdinand knedle su ovom prilikom nagrađene kao najuspešniji lokalni brend, u kategoriji robni brend. U pitanju je prodavnica specijalizovana za pripremu knedli na tradicionalan način, koja svoje proizvode nudi već tri godine. 

Ferdinand knedle posluju u okviru više lokala u Beogradu, a dosad su prepoznate među potrošačima kao interesantnan brend sa kvalitetnom ponudom knedli u različitim ukusima. 

Kraljevi čardaci SPA – najbolji hotel u Srbiji

U okviru specijalnih kategorija nagrađen je i hotel Kraljevi čardaci SPA, i to kao najbolji hotel u Srbiji. Hotel godinama uspešno posluje kao jedan od najtraženijih smeštaja na Kopaoniku, koji važi za najposećeniju srpsku planinu od strane domaćih, ali i stranih turista. 

Kraljevi čardaci SPA su smešteni u Vikend naselju, a raspolažu sadržajem koji zadovoljava sve potrebe kvalitetnog i prijatnog odmora na Kopaoniku. Prema svojim karakteristikama, hotel može da parira i najboljim smeštajnim jedinicama na najposećenijim evropskim planinama. 

“Just out” – najbolja turistička manifestacija koja promoviše Srbiju

Priznanje za najbolju turističku manifestaciju u funkciji promocije Srbije pripalo je Međunarodnom viteškom festivalu “Just out”. U pitanju je godišnji internacionalni festival koji se održava u manastiru Manasija, sa ciljem promocije moralnih vrednosti i viteštva među posetiocima svih generacija.

Zornića kuća – najbolji “mali” turistički smeštaj

Zornića kuća je dobila priznanje za najbolji “mali” turistički smeštaj. Reč je o etno domaćinstvu u selu Baćevac, koji domaći i strani turisti posećuju zbog prelepog šumadijskog ambijenta, koji uključuje pogled na Kosmaj i Lipovačku šumu iz samog smeštaja. 

Kriterijumi za izbor navedenih, a i drugih brendova koji su uzeli učešće u akciji su utvrđeni posebnom metodologijom, a obuhvtaju tržišno finansijske kriterijume, ocenu stručne javnosti, žirija i samih potrošača

U sastavu žirija su se našli predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije i istaknuti stručnjaci iz sveta marketinga, komunikacija i medija i zaštite potrošača.

Autor:

Nataša Samac