Kako odabrati odgovarajući prevoz putnika za specijalne prilike?

Vozač

Bilo da planirate poslovnu konferenciju, venčanje, proslavu sa prijateljima ili porodicom, koordinacija specijalnih događaja zahteva napor i planiranje, ali ono što je najbitnije jeste da svi putnici, odnosno gosti, stignu tamo gde treba. Kod ovakve vrste događaja, rezervisati prevoz za grupu čini tu priliku na neki način još svečanijom, zbog čega za ovu priliku postoje prevoznici specijalizovani za ovakvu vrstu usluge, kao što je na primer BusTransfer - iznajmljivanje vozila sa vozačem.

Pošto postoji dosta toga na šta morate obratiti pažnju prilikom odabira prevoza za neki specijalni događaj, u nastavku teksta ćete saznati o čemu to tačno morate voditi računa u takvim situacijama, uzimajući u obzir broj gostiju, vremenski period, i naravno, vaš budžet.

Na šta obratiti pažnju?

  • Broj ljudi. Napomenite zvanicama da vam definitivno odgovore na poziv, odnosno da potvrde da li definitivno dolaze ili ne, do određenog roka, što će vama omogućiti da rezervišete prevoz na vreme. Takođe, znajte da uvek postoje oni koji vam možda neće odgovoriti na vreme, ili vam neće odgovoriti uopšte, pa zbog toga uvek rezervišite vozilo sa većim brojem mesta od konačnog, pošto uvek postoji šansa da će se neko od gostiju samo pojaviti.
  • Izbor vozila. Izbor vozila najviše zavisi upravo od broja ljudi koji dolaze na događaj, na osnovu čega ćete se odlučiti za varijantu koja vam najviše u tom trenutku odgovara. Za slučaj da vam treba veći broj vozila, potrudite se da napravite rezervaciju što ranije.
  • Posebne potrebe. U slučaju da bilo ko od vaših gostiju ima posebne potrebe, onda ovo predstavlja nešto što odmah morate uzeti u obzir, i prodiskutovati sa kompanijom od koje iznajmljuete prevoz kako bi i oni imali to u vidu. Na primer, ako kojim slučajem iznajmljujete flotu autobusa, a neki od vaših gostiju ne mogu da se popnu iz stepenice, onda morate prilagoditi prevoz i tako učiniti da svima bude udobno.
  • Planiranje vašeg događaja. Tačno odredite vreme kad će ljudi biti pokupljeni i odveženi na događaj, naročito ako postoji više stanica na samom putu do tamo. Kompanije koji se bave rentiranjem vozila baš u ove svrhe, obično imaju istrenirane šofere čiji je posao da ispoštuju raspored dolazaka i odlazaka, i da vas dovezu bezbedno na odredište. Kada su u pitanju poslovni događaju, budite uvereni da će postojati striktan raspored, dok za proslave poput dočeka Nove Godine ćete imati slobodu da stanete na više mesta, bez posebnog narušavanja plana.
  • Potvrda. Nakon što ste definitivno napravili rezervaciju vozila i uzeli u obzir sve prethodne stavke, osigurajte se da ceo dogovor dobijete i napismeno, i da su svi detalji tačni. Nekoliko dana pre događaja pozovite opet čisto da biste potvrdili sve detalje ili da biste eventualno najavili neke promene, ukoliko je do njih došlo.

Autobuski prevoz

Kada da rezervišete limuzinu?

Limuzinu možete rezervisati bilo su u pitanju godišnjice, ceremonije nagrada, proslave, momačke ili devojačke večeri, ili grupne ture. U slučaju da želite da rezervišete limuzinu za venčanje, uzmite u obzir da još neki od važnih gostiju mogu zahtevati sličan prevoz, i da ćete verovatno morati da rezervišete više njih. Takođe, imajte u vidu da se limuzine obično bukiraju i do 6 meseci unapred, pa ćete dosta ranije morati da imate detalje o samom događaju.

Kada da rezervišete auto?

Slično kao limuzina, auto možete rezervisati za slučaj da želite jednako profesionalnu uslugu, a manje napadnu i luksuznu od same limuzine. Ovakva usluga je najbolja za situacije kad treba da pokupite važne klijente sa aerodroma ili da odvezete zaposlene na važne poslovne sastanke. Osim toga, ova vrsta transporta je pogodna i za bilo koju vrstu poslovnog putovanja, tipa na konferenciju ili seminar, ili neki drugi važan događaj tog tipa za koji vam je potrebna udobnost i garancija bezbednog putovanja.

Za kraj, najvažnije je da se obratite pouzdanoj kompaniji sa iskustvom i dobrom reputacijom na koju ćete moći da se oslonite po tom pitanju, i tad možete biti sigurni da će sve proći u najboljem redu.

Prijavite se za PutujSigurno newsletter.

Naš stručni tim svakog utorka bira najzanimljivije vesti iz sveta turizma i putovanja i najbolje specijalne ponude. Više od 5.000 putnika se već prijavilo. Prijavite se. 

Anica Petković
Povezani tekstovi: 
14.11.2015 | Autor: Tanja Loncar

U okviru Ministarstva inostranih poslova svake države postoji služba koja se bavi konzularnim poslovima. Diplomatsko-konzularna predstavništva Srbije u inostranstvu postoje kao ambasade i konzulati. Ambasade su zadužene za političko, ekonomsko i kulturno predstavljanje zemlje.

07.11.2015 | Autor: Anđela Bučić

Često su putnicima potrebne informacije kako funkcioniše postupak otkazivanja avio-karte, kao i koje su mogućnosti ukoliko želite da promenite datum vašeg leta. Veoma je važno da prilikom kupovine avio-karte proverite da li je uopšte moguće izvršiti promene.