Air France proglašen za lidera avio-industrije u održivom poslovanju

Booking.com

Avio-grupa Air France-KLM već dugi niz godina radi na unapređenju održivog poslovanja i kao cilj postavlja održivu budućnost u avio-industriji. Naporan rad na održivosti rezultirao je ovogodišnjim priznanjem za avio-kompaniju sa najvišim indeksom održivog razvoja prema kompaniji Dow Jones, koja se bavi istraživanjem tržišta.

Avioni Air France promo

Šta je Dow Jones indeks održivog poslovanja?

Dow Jones indeks održivog razvoja dobija se na osnovu temeljnih ekonomskih, društvenih i ekoloških analiza više od 3500 međunarodnih grupacija. U procenu ulaze brojni kriterijumi, poput korporativnog upravljanja, odnosa sa potrošačima, ekoloških politika, uslova rada i društvenih inicijativa.

Zasluženo prvo mesto

Već petnaest godina zaredom grupa Air France-KLM se nalazi među vodećim kompanijama prema Dow Jones-ovom svetskom indeksu održivog razvoja, ali je ove godine napravila iskorak i zauzela prvo mesto na svetu kada je avio-industrija u pitanju.

Neke od akcija koje su grupi donele ovo prestižno priznanje su: pošumljavanje 312 hektara zemlje u Panami prema KLM-ovom programu CO2ZERO, zatim KLM-ova nabavka Boing 787-10 Dreamliner-a, aviona koji proizvodi manje buke i ima manju emisiju ugljen-dioksida, korišćenje bio-goriva. 

Pored toga, kompanija Air France je sprovela i sadnju preko 85000 stabala i donela odluku da do kraja 2019. godine sa svojih letova izbaci 1300 tona plastičnih predmeta za jednokratnu upotrebu i zameni ih održivim alternativama. 

Ozbiljno shvaćene društvene odgovornosti sa opipljivim rezultatima

Grupa Air France-KLM je smanjila emisiju ugljen-dioksida za preko 20% u odnosu na 2011. godinu, a od marta 2020. KLM čak ukida jedan od dnevnih letova iz Brisela za Amsterdam i to ne iz ekonomski razloga, već kako bi naveo ljude da više koriste železnicu.

Prema rečima generalnog direktora grupe Air France-KLM, Dow Jones je nagradio kompanijin vredan rad i konkretne akcije koje su preuzeli prethodnih godina, šrepoznavši ih kao lidera u održivom poslovanju. Air France veoma ozbiljno shvata društvenu i ekonomsku odgovornost i neumorno traga za novim načinima kako bi popravili odnos prema okolini svih učesnika industriji – od zaposlenih do putnika.

Autor:

Milica Dabović

Booking.com