Kako napraviti promociju svog proizvoda na plaži?

Za vreme letnje sezone svi su odsutni, ceo grad je na godišnjem odmoru. Oni koji nisu otišli na more, obavezno su otišli na lokalne plaže na reci ili na jezeru. Sve u svemu, primetno je manje ljudi u našem gradu, a posao stoji. Ne mora da bude tako!

prikaz peščane plaže iz ptičije perspektive

Svaku situaciju možete da okrenete u svoju korist, pa i ovu, naizgled bezizlaznu. Možete i vi da odete na plažu i tamo napravite promociju vašeg proizvoda na zanimljiv i upečatljiv način i izmestite promociju tamo gde su se izmestili i ljudi kojima se obraćate.

Postoji nekoliko načina da ovo izvedete, ali u svakom slučaju će to biti neka vrsta aktivnog izleta za one koji direktno budu učestvovali. Leto je, a vi imate priliku da ga na najbolji mogući način provedete. 

U nastavku teksta saznajte šta vam je sve neophodno za promociju na plaži i kako da je organizujete.

Šta vam je sve potrebno za promociju brenda ili proizvoda na plaži?

Ljudi kao osnovni faktor u svakoj akciji su neophodni. Dakle, potreban vam je jedan ili više promotera/promoterki koji će prezentovati vaš proizvod, privlačiti pažnju itd. U nekim retkim slučajevima možete to uraditi i bez promotera, na primer, kafiću na plaži poklonite nekoliko suncobrana sa vašom štampom na njima.

Treba da se odlučite da li će promocija uključivati i neke promo proizvode, samo flajere ili već nešto komplikovanije. U svakom slučaju bi bilo dobro da ste transparentni. Pronađite gde ima kvalitetna izrada roll up banera i njih iskoristite da povećaju upadljivost vašeg štanda, vaših promotera i sl.

Promocija bez promotera je najjednostavniji način

Najjednostavnije ne znači uvek i najbolje, naročito ne najefikasnije. Međutim, može vam obezbediti kakvu takvu promociju uz minimalan trud. Možete nekome ko već posluje na plaži da date promo materijal, kao što smo naveli u primeru. Možete postaviti automat sa vašim proizvodima, sa info sadržajem ili zanimljivom video igricom, na kome će biti ispisani motivi vaše firme.

Plakati, bilbordi i slične reklame su potpuno legitimne, ali ako nema mesta gde biste mogli da ih postavite, verovatno neće biti baš najbolji izbor. Sa druge strane, to možete uraditi bilo kada i bilo gde, a samo leti imate priliku da na plaži osmislite nešto interesantno i nesvakidašnje, i da iskoristite dobro raspoložnje ljudi, koji su tu došli da uživaju i da se opuste.

prase koje pliva sa pticom na ledjima

Promocija sa promoterima nudi bezbroj mogućnosti

Najčešći promoteri su oni koji privlače najviše pažnje – zgodne devojke. To jeste logičan potez ukoliko su vaša ciljna grupa muškarci od 20 do 45 godina ili ako promovišete negu za telo. Međutim, postoji još mnogo stvari koje mogu da privuku pažnju velikog broja ljudi. 

Naravno, neophodno je da promoteri i promoterke budu mladi ljudi i da se njihova energija primećuje i privlači. Određene aktivnosti kao što su takmičenje, zanimljiva anketa za koju će zauzvrat ljudi dobiti promotivne proizvode ili učestvovanje u kratkom kvizu u kome mogu da osvoje nagrade (lopte za plažu sa vašim logotipom) je odlična ideja.

Ljudi vole pažnju, vole da učestvuju u zabavnim aktivnostima i da iskuse nešto novo. Što im više ponudite, to će garantovati više ljudi za vašim štandom, a ta gužva će onda privući još više pažnje.

Promo materijal može biti i nešto za jelo, za to je degustacija proizvoda uz popunjavanje kratke ankete idealan način da privučete ljude. Anketom ćete istražiti tržište, a proizvodima podsetiti na vaš brend, još ukoliko se ljudima svidi to što su probali, sledeći put će u radnji tražiti da to kupe.

Prilagodite se mestu na kome pravite promociju

Naveli smo neke klasične primere kako da napravite promociju na plaži, ali ne može se napraviti neki univerzalni vodič u ove svrhe. Budite kreativni i prilagodljivi, adaptirajte se na uslove koje zateknete na plaži koju ste izabrali. 

Budite preduzimljivi, tako da ako se nešto desilo tog ili prethodnog dana, vaš štand i vaša priča uvek prate najaktuelniju stvar u tom momentu, to je ono što pojačava pažnju ljudi. Smislite nešto originalno, čak i sitni detalji vašeg nastupa ukoliko su dovoljno originalni i zanimljivi, mogu zainteresovati posetioce.

Kako za promociju odabrati mesto na plaži?

Ista pravila važe kao i za svaku drugu promociju, bitno je da budete na prometnom mestu, ali ne i da zatvarate prolaz. Takođe je bitno da budete na vidljivom mestu, ali da ne zaklanjate vidik previše. 

Poenta je da budete upadljivi, ali nenametljivi – to je suština. Da to bude na ulazu u plažu, pored neke staze kojom svi prolaze ili u blizini kafića koji se nalazi na plaži ili neposredno pored nje, sve su to odlične opcije.

Autor: Miloš Božilović | Objavljeno: 04.09.2021. | Modifikovano: 04.11.2021.