Inovacije u avio-industriji: KLM uvodi veštačku inteligenciju

Holandska avio – kompanija KLM, koja je lider u uvođenju online usluga u avio – industriju, nastavlja sa inovacijama. Ova kompanija, koja je deo Air France – KLM grupe, predstavila je novu dvojezičnu glasovnu platformu koja putnicima pomaže da pronađu najbolji let.

Pametni asistent KLM kompanije

Nakon ostvarenih 25 miliona obožavalaca i pratilaca na društvenim mrežama, preko 300 zaposlenih koji se bave samo socijalnim mrežama i non – stop korisničkog servisa na devet jezika, KLM je pokrenuo novu uslugu na Google Assistant-u.

KLM-ov pametni asistent BB (skraćeno od Blue Bot) ima mogućnost da uči, ima svoju ličnost, pomaže pri izboru letova, rezervaciji karata i pakovanju kofera. Kad je let pronađen, BB šalje putniku link koji ga vodi na KLM-ov sajt www.klm.com i omogućava mu online rezervaciju leta.

Peter Groneveld, potpredsednik za digitalne usluge Air France – KLM-a, kaže da ljudi sve više otkrivaju i koriste glasom upravljane aplikacije, i da KLM želi da bude prisutan i u tom aspektu života svojih putnika. Sledeći korak je da se omogući pretraga letova na više jezika, a cilj je da ostanu predvodnici u uvođenju onlajn usluga u avio – sektor.

BB usluga bazirana na veštačkoj inteligenciji

KLM-ov Blue Bot je baziran na veštačkoj inteligenciji koja povezuje KLM i eksterne tehnologije. BB je prijateljski raspoložen, profesionalan, voli da pomogne, ali zna da bude i neformalan. Što ga više koristite on će postajati pametniji, ali i ličniji.

U narednim mesecima je planirano da holandski Google Assistant napusti okrilje Google-a i postane dostupan i na drugim platformama za pametne telefone i tablete, kao što je već situacija sa verzijom na engleskom jeziku.

KLM nudi non – stop korisnički servis na devet jezika – holandskom, engleskom, nemačkom, španskom, portugalskom, francuskom, kineskom, japanskom i korejskom, a svakog dana od 9 do 5 ova usluga je dostupna i na italijanskom.

Ovo je prva avio – kompanija koja je svojim putnicima ponudila mogućnost da dobiju dokumenta o letu i ispravke statusa preko WhatsApp-a, Messenger-a i Twitter-a. Još od 2009. KLM ima reputaciju pionira na društvenim mrežama.

Autor: Katarina Adamović | Objavljeno: 30.07.2018. | Modifikovano: 22.02.2019.