Nove digitalne usluge za putnike kompanije Air France

Pametni telefoni i moderne aplikacije obezbeđuju bolji korisnički doživljaj u različitim sferama poslovanja, pa tako i u avio industriji. Air France je zbog toga odlučio da svojim putnicima ponudi nove usluge poput praćenja leta, prtljaga i informacija o transferu s aerodroma u realnom vremenu kao i rezervacije avio-karte putem Fejsbuk Mesindžera, za još lakšu organizaciju leta.

stvari za putovanje

Pitajte glasovnog asistenta sve što vas zanima o vašem letu

Prepoznavši porast upotrebe aplikacija kojim se upravlja glasovnim komandama, Air France je u svoju ponudu uvrstio usluge kroz platforme sa glasovnim asistentom. Sada će putnici Air France-a biti u mogućnosti da, gde god da se nalaze, provere status svog leta, vreme dolaska i polaska, kao i informacije o uslugama na letu pomoću Google Asistenta.

Jednostavnim postavljanjem pitanja Google asistentu, putnik će moću da dobije informacije da li je let otkazan, koje usluge može da dobije na svom letu, ili na koji terminal sleće let na kom će biti. Air France već nudi ovu vrstu usluga putem Alekse, Amazonovog virtuelnog glasovnog asistenta.

Air France-ov bot za ćaskanje govori devet jezika

Još jedan novitet ponuđen putnicima je i Luj, Air France-ov bot za ćaskanje. Njegovo zaduženje je da sve vreme tokom leta informiše putnike putem aplikacije Fejsbuk Mesindžer, bez obzira na doba dana ili noći.

 Kako 10 miliona ljudi prati Air France na društvenim mrežama, kompanijin tim ljudi potpomognut botovima za ćaskanje odgovara na do 10,000 poruka dnevno na devet različlitih jezika. Još jedna pogodnost koju će ova aviokompanija ponuditi je mogućnost rezervacije karata putem Mesindžera.  

aplikacija na tabletu

Aplikacija Air France-a kao vaš najverniji saputnik 

Air France je avio kompanija koja teži da bude lider u pružanju kvalitetnog korisničkog iskustva svojim putnicima. Sa 7 miliona preuzimanja, aplikacija Air France-a se konstantno razvija i trudi da svojim korisnicima ponudi nove usluge koje će učiniti njihovo putovanje jednostavnijim i prijatnijim. 

Kao što smo već napomenuli među najpopularnijim opcijama su obaveštenje o transferu s aerodroma u realnom vremenu, kao i dodatne informacije o rutama, javnom prevozu, i slično. Zatim vodič kroz aerodrom koji omogućava putnicima da lakše nađu svoj gejt, kao i praćenje prtljaga u realnom vremenu. Uvođenje ovih usluga, dokaz su da Air France ide u korak sa novim opcijama u svetu digitalizacije, i na taj način omogućava svojim putnicima najsavremeniju uslugu.

Autor: Katarina Adamović | Objavljeno: 06.12.2019. | Modifikovano: 06.12.2019.